blog background

30 November 2010

Kecuaian Paling Cuai Di abad ini ~.~"

Assalamualaikum ;)

huhuhu....T.T

Harus tunjukkn mode mcm ni atas ka sebab KECUAIAN tahap babunnn aku tuh *babun cuai ka?? aduhaiiiiii...ya! aku mmg cuaiiiiiiiiiiiiii... Pernahkah anda2 semua tertinggal @ terlupa atau paling hebat kehilangan barang paling penting dlm hidup anda..?? Benda tersebut sangat2 penting...!! pernah x?

Situasi tu jd ngan aku skrg ni..! Gila betul....brg yang aku mksdkan penting sangat tu adalah MYCARD && Matriks card...Setelah 2 mggu semester break mula ni, baru skrg aku perasan 2 benda penting ni xda dlm purse aku...dem..! Citanya mcm ni, td pg aku maw bawa mama n my 1st sis p klinik d Beaufort..so, msk dlm kereta aku pun t'gerak ati maw cek purse aku bg memastikan semuanya ada...duit, lesen, ic && etc...sekali tingukkk...alamakkkk!! mana IC aku ni?? kad matriks pun xda...dem..!

Baru la aku perasan && taw yg benda tu xda dlm purse..so, apa lg aku cpt2 naik blik ke rumah, tuk cek kot-kot ada terselit d mana-mana..*tp aku ni jenis xsimpan d mana2 kecuali d purse..!! Mmg xda..menggeletar skit bdn aku..mama aku tnya, apa yg di cari lagi..tp, aku ckp xda..huhu..Takut Kena marah..!!mamppp** aku..!! Aku ingat-ingat balik di mana benda tu last aku tengok..Paling aku ingat mmg last sekali, lps abis paper la..dalam pensel box la...huhu..DEMM..! benda tu t'tinggal di stor HOSTEL..gila!! aku lupa ambil msa simpan pensel box tu masa maw kemas2 brng msk dlm stor..Aku rasa benda tu selamat..yang xselamatnya skrg..AKU T.T..sah2 kena tuduh PATI..ampunnnn pakkk..! gue punya ic donk, tp ketinggalan...

Dan nasib baik lesen aku ada..xla PATI tapi PAslTI = pendatang asing sikit lagi tanpa ijin..hahaha... So, skrg aku xtaw maw bt apa...aku blom bg taw mama aku pun..tp da bg taw kaka aku..cuma xda solution ni..!!
ada jgk cdgn dlm hotak aku ni :

1- Bg taw mama then dpt solution & hati tenang sikit tp bersedia untuk tercabut telinga..!haha

2- Xpayah bagi taw mama then try cari solution sendiri, sama ada ambil sendiri atau dot dot dot..ermm..xtahu..*kalaulah jln ke keningau tu mcm ke beaufort atau paling-paling mcm ke menumbuk..ok la..boleh ambil sendiri..

3- BUAT DONO aka BUAT BODOHH saja la...aiii x kira..aii mmg Rakyat Malaysia...wlupn skrg ic xda d tgn...Malaysia BISA..ehh..salah..!!haha.. MALAYSIA BOLEHHHH...=.="

ekceli, benda ni hampir jd jgk last 2 years ago..tp, masa tu ingat sebelum balik..da packing jgk dlm stor..tp memandangkan masa tu aiii muda gila...then, ingatan pun kuat lagi..so,xjd la...Sekali skrg ni plak jd...mmg hangguk btolll laa...terasa aku da tuaaa gilerrrr..demm! da plan maw ganti ic tu kpda yang baru..kan da 21..huh!! tp nmpknya..mcm xjd sja...huhuhuh


k la babaiii u'olls...

nota bantal buchuk : haishhhh....punya la demmmm....knpa la aku boleh lupa keluarkn dr pensel box tuh..!! selalunya aku akan cek semua benda sblm balik...T.T...kesian aii, u'olls...nsb baik ada lesen kan..bukan minta undian kesian ya..!! *undi tuk apa..??gila ~.~ daaaa...haha..moral of da story = jgan cuai ya kawan-kawan...selalu double tripple cek ya..! jgn jdkn sya sbg contoh..!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...