blog background

04 December 2010

Sahabat Selamanya

Assalamualaikum reader's ;)

Tadi kan *mode minah kepochi aku kan dr umah owg kawin..jalan kaki taw.. dekat kut..hehe..motif??haha..sja jela mukadimah..teehee

hai kawan-kawan...*cara upinipin cakap ;)..aku nk share ngan korang lirik dan lagu besh ni...mestilah berkaitan dengan upin&ipin..OST dia la..pernah dengar x? aku fes time dengar tadi di radio..best lak..suka =)




Dua tiga kapal berlayar di samudra
Ayo sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama menikmati indahnya dunia

Karena Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Berakit-rakit kita kehulu
Berenang-renang kita ketepian
Kita berbeda untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita

mencari Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selamanya setia

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selama-lamanya… setia…


nah download la lagu Sahabat Selamanya
best taw..wa cakap lu..!teehee ;)

ni upin&ipin aku..;)
*gambar lama..sbb skrg susah btol maw ambl gmbr berdua...demand lebihh..haha



 tingukkk...betapa demand nya mereka
lambat sikit snap..babaii la...sorg tengok kanan sorang tengok kiri la jawabnya..huhu



 ni upin&ipin real..hahaha
*mustahil korang xkenal kan..ngokks punya aku..?haha 



 sahabat selamanya
macam kita semua
macam anda semua jugak ;)






  gambar bersama GF di atas adalah gambar lama..hehe
tapi tetap sahabat selamanya
gambar ngan GF yang lain xda dalam lappy




 sahabat selamanya...
Kita berbeza untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita

  

Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selamanya setia
*yang xda dlm gambar..anda xsemestinya bukan sahabat selamanya tp maaf xt'cari dalam lappy ni muka anda..hahaha




 makcik-makcik ni pon Sahabat selamanya jugak ;)
rindu jugak dgn makcik-makcik ni..huhu..




 ni jugak...sahabat selamanya
GPS u're da best yo..!
*Geng PraSekolah

 mencari Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbezaan ;)




 anda, anda dan anda...
sahabat selamanya ya..!




eh! korang.. da undi blog pilihan Malaysia 2010 x..?? susah gila maw buat pilihan..lebih-lebih lagi kategori blog personal wanita pilihan...;( ada 2 pilihan terbaik untuk aku pilih...hukhuk..dalam dilema la... undi la cepatt sblm undian ditutup jam 2 p.m nnt k...undi sini
  

hokey u'olls, babaiiii ;)




nota bantal buchuk : bila maw buat reunion ni..?? Mcm mna projek maw jalan..sorang d utara, sorg di timur, sorang di barat dan seorang di korea selatan(haku la tu..haha..) sporting gila line berukband arini...bagus! tingukkk hasilnya, gambar dapat diupload dengan girangnya...=)..time kasih berukband, kerana dirimu amat ber"line"..haha..bukan berharga ya..!teehee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...