blog background

07 December 2010

Alhamdulillah ;)

Assalamualaikum :)

Hye kawan-kawan...sihat x? hehe....adakah arini hari anda yang ceria..?? Aku cam besa saja..still on duty until dis 16hb Disember 2010..wahhh..penoh taw aii bg date..haha..nk ckp apa lg eh?? blur ;(

Ekceli tadi kan, tiba-tiba makcik Siput text me..Tanya dia dpt brpa..?? aku binggung la...dapat berapa apa plak ni? Ermmmm...ingat-ingat...*berfikir Yeahhh..taw...adakah result exam da keluar?? Ohmemjiee...*tepuk-tepuk dahi dengan ayu..haha alamakkkk..habis la aku...!! Terus buka FB...mesti ada yang cakap ni..then, SAH *ala-ala imam sebut time pengantin lelaki da sebut ijab&kabul sekali nafas..haha terus buka web ni http://www.ipks.edu.my/ sekarang da boleh cek online la..hehe..buka E-keputusan...type ic da dapat ur result..huhuhu...mcm aii buat ni...click here
masa u'olls masukkn no ic tu, xpayah letak tanda "-" nanti sampai tahun depan la korang xkan dapat tengok result korang tuh...haha


itew dia...Alhamdulillah lulus & teruskan pengajian
walaupun pointer xmantap mcm org lain..tp syukur la naik sket dr sem lepas..
i deserve to get it...my own trek..

Xsangka boleh lulus && dapat pointer tu..da lulus pun kira 1000x syukur  :) tp ni pointer naik plak dari sem lepas...wahhh..WTFunFair..lalalala..tp knpa la xcukupkn..tambah 0.02 pliz pliz pliz..owhhh..berangan..!!haha...xpa..aku da didik diri untuk jadi manusia yang sentiasa tahu bersyukur dengan apa yang aku dapat..Alhamdulillah..Terima Kasih Ya Allah atas rahmat dan kenikmatan-MU..

ekceli, i deserve to get it..SEBAB..?? aku tawlah aku xpandai, xcerdik, pemalas dan lalallalala...ahhahaha..Aku taw lahh...jangan baca kuat-kuat boleh x?? teehee.. Bukan tu semua yang aku cuba terangkan..tapi, sem ni aku rasa aku memang jadi PEMALAS tahap babun bernama malas yang memang pemalas...hahaha..WTH...eh! korang taw x..time-time exam aku boleh slamba-mamba baca novel..2 buah lagi oke..! FB-ing xpayah cakap..hhuhhu..blogging pun boleh tahan jugak la..siap boleh blogwalking lagi.. Tidak kah rasa-rasa aku boleh dapat pelempang free berserta duit shopping selama setaun..?? hahaha...macam maw gigit telinga sendiri rasanya..teeheee

Xpa la..past is past..Next sem lagi parah..praktikum oke! ~.~" hulamaaaaaaaaakhuiii..ketaq lutut cheq...! mari kita berjuang hingga titisan keringat yang terakhir..hahaha...oh ya..! memandangkan result out da box...jom celebrate jom...Tapi makk, sapa nak belanja nihh...para per-spoonser akuhh..siap sedia ya!hahaha..atau kita harus mem-pow mereka yang mendapat bonus..?? hahahaha =.=" nehi nehi nehi...jangan la kudukut...tulung-tulung la bha urang susah macam aku ni..teehee


si kembar yang make my days =)
i lurve la bebehhh..teehee


sebelum terlupa, SALAM MAAL HIJRAH 1432h buat anda semua...semoga tahun baru ni membawa sejuta sinar kebahagiaan dan lebih bermakna...amin

till then, chaw chin chu u'olls...

nota bantal buchuk: EH..! gumbira la plak hati den ni..haha..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...