blog background

13 November 2010

Saya erkk suda gila..??

Assalamualaikum...;)

hye kawan..err..btol ka aku da gila ni?? hahaha..t'kejut atau x pon..lala...xkisahlah..buat yg t'kjt..sbnr nya aku bkn gila penyakit mental tu..mental disoder oke! tp aku tlah m'jadi gila krna benda di bawah nihh..haha ;)

owhhh..ini rupanya..hhaha
dlm bhsa mudahnya addicted dgn bnda di ats spt Ribbon
alaaa..bnda yg chumell gitu..hehe


then, nk buat apa kn dgn bnda tu..hehehe...





nmpk..??
atas kpla tuh..hahaha


close-up sket..teehee


extra close up..;)


ok x..??kiut kn ribbon atas kpla..??
hehehe..
mksd aku bkn aku yg kiut, tp letakkn ribbon atas kpla sstu yg comel kan kan kan


sbnrnya ada sume1 yg blh di katakn aku da jadikan beliaw sbg idola fesyen2 ribbon ni..haha..sbnrnya da ramai yg guna fesyen ni n mmg glamer da..hehe
org tu adalah......


 ini dia Fatin Liyana..
 beliaw ni budak medic ok..tp sgt stylo..
suka btol tgk fesyen dia ni..
rasa2 nnt bla dia da jd doktor, msti pesakit dia cpt sembuh kan??hehe
 doktor cantikk..hehe


ok sblh dia tu kwn baik dia..
pun sgt pandai b'gaya..
dan pling aku kagum dia sgt berani b'gaya..
kdg2 mcm lolipop aku tgk..warna-warni..heee..tp lawa ooo..;)
btol xtipu...
*bla la aku blh jd mcm dorg ni..pndi b'gaya n stylo..hhehe
klu u'olls maw taw lbh lanjut ttg dua org ni..blh tgk blog diaorg
sumpah best blog dorg ni..
blh la tgk2..teehee


 satu lg gaya dlm b'shawls ni adalah dgn meletakkn headband..haha..
benda atas kpla tuh..teehee
*abaikn baju..sbb dia pun comel..haha


ni dia c headband tuh..




makk xpndi b'gaya la nyahh..tp mak try n eror sja la..
selalu2 tgk youtube or tgk kt blog2 yg glamer tu @ tgk kt blogshop..msti bnyk fesyen..




makk nak dagu mcm tu la nyahh..kuruihhh..haha
nak bt botoks ka nyahh??
xprlu..ambl gmbr guna webcam makk pun blh jd mcm tu kan??haha
*moral : turun Kg dgn segera..!teehee




lu org jgn bnyk ckp..nnt wa bg sebijikk..bru taw..!
samseng x samseng x..??
ribbon xkn m'halang aku tuk memiliki ke-samseng-an tersebut..haha ;)





mode : seksa + gediks = gila..hee
aksi terlampau kan kan kan..huhu





tutup mata u'olls..
eh! silapp..ni tutup mulut la ngoks!haha
terkezutt makk nyahh..haha


hokey la u'olls...babaiiiii...



nota bantal buchuk : klu tgk blogger yg lain pun naik juling mata tgk fesyen dorg..ada yg stylo,cun n lawo..xkurg yg pelik..hehe..tp ttp glamer donk..!huhu...eh! da mlm la..*siot ja ayat ko kn hanggkuk..!haha mmg la mlm..apa lg..jom mentera beradu..EH! jom tidur..(z_Z)..esk kna bgun pagi..ada test..!hukhuk..wish me luck bebehh..thanks ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...