blog background

11 November 2010

sakit gg vs termuntah jagung..!

Assalammualaikummmmm..;)

panjang salam aku kali ni kan...hukhuk...

bab sakit gg msti korg paam kan..cuma bab muntah jagung tuh..apa kes..?? ekceli, ari ni kn paper aku yg terakhir..opstt..salah2..last utk dis week sja..next week bru last paper btol2 bkn cobaan..hihi..so, smlm patutnya kna la bt bacaan terakhir..*kpla hotakk..bru maw study la..kikiki..tp mmndgkn smlm aku tlh sakit gg..huhu..citanya mcm ni..eh..mls maw cita..haha..cuma smlm aku t'paksa telan 4 biji panadol utk meredakn kesakitan tu..huhu..*kesiannya aku..! tp msh lg sakit smpi rsanya bengkak pipi aku sblh kiri ni..kepala jgn ckp sakitnya..YAALLAH..aku rsa maw sja hantukkn kpla p dinding ni..tp xsmpi ati pla..hehe..sakit wooo..T_T
tp now, da ok sket..semester break ni perlu dentist..hukhuk

termuntah jagung di sini b'mksd...heee..muntah dengan kejam n sweet..haha..gara-gara exam..aduhaiii! sengsara nya hidup dengan xm ni..maw sja ckp "say no to Exam.."..hahaha..sabarrr..! 1 more paper lg..so, arap b'sabar wahai hati..*_*

ehhh..maw tingukk muvie la..layan jiwa skjp k! lupakn sbntr about that paper..


bakat t'pendamm..
abis la pakguard lps ni xdpt cri makan..!hahaha


babaiiii u'olls..


nota bantal buchuk : sja ja bt ntry pendek kemotot ni..xsabarnya maw blik umahhh..owhh..home sweet home!;) eh! korang perasan x..?? bckgrd belog da tukar la..suka..!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...