blog background

29 March 2011

Bukan sekadar ABC dan bukan semudah 1 2 3

Assalamualaikum..

Anyonghaseyo....ottosimnika..?? aku semakin "sihat" nampaknya..hahaha..Minggu kedua praktikum, rasa lebih selesa sikit berbanding daripada minggu lepas..Kerja makin bertimbun-timbun, BBM makin banyak maw dibuat, RPH & slot makin bertambah maw dibuat, semakin kuat membebel sampai murid aku cakap....

Murid 1: ciguuuuu..dulu cigu malu2 ajar kami, sekarang cergas suda..(sambil tunjuk tangan orang kuat)
Guru: erkkkk?? (sambil senyum kambing pandang partner d belakang...)

kurang asam punya budak...hahaha..aku rasa dia maksudkan, dulu cigunya lembut2...sekarang garang maw mamp....ataupun dulu cikgu dia shy-shy cat..sekarang keluar taring harimau...abis la kamu budak..!!kahkah

Lepas tuh, kemarin aku terkena sebijik selepas puas gelakkan partner aku yang kena berabis minggu lepas...hakhak

Murid 1: cigu, saya ada teka-teki
Guru: ermmm....?? apa?
Murid 2: Taya pun..taya pun...
Murid 1: Sebanyak-banyak buah, buah apa teda tangan tapi ada muka?
Guru: ermmmm..ntah (malas maw jawab sebenarnya..hakhak)
Murid 1: Rambutan...hahahahaha..sebab ada rambut...hahahaha
Guru: erkkkk??
Murid 1: ada lagi..sebanyak-banyak
Guru: banyak la ko pun banyak...(opstttttttt..hahaha)
Murid 1: aikkkkk..(termalu sampai tertiarap atas lantai....haha)

tula..banyak cakap betol..time belajar pun maw menyampuk cikgu cakap..hishhhh..macam murai tercabut ekor...banyaklah ragam murid-murid aku ni...kadang boleh buat ketawa, kadang2 geram..aduhaiii...sabo jela..!!hahaha...stress jugaklah aku..rasa2 maw abiskan tempoh praktikum ni..siksa weiiiii..!! buat RPH, slot dan BBM sampai 2-3 pagi...xlama aku pun jadi burung hantu kak limah plus panda plus incridible hulk yang kiut berwarna hijau apple..hahaha...okeh lah, maw share jugak gambar aku + ragam murid-muridku...saksikannn...selamat menjamu mata guys..!



 cikgu bersama muridnya



 cikgu terpaksa meng-kiutkan diri supaya tidak KALAH..hahaha




 yea..aku terpaksa...semua kiut, cikgu pun maw kiut jugak...lalalalala





 terpaksa lagi...maafkan beta..haha





 xready pon...cikgu ja peace..





 hambik ko..besar2 mak letak gambo mak, nyah..hahaha
model cikgu peace..peace ja kerja..kuikui




tingukkkk...cuba meng-kiut-kan diri lagi disamping mereka yang kiut..aduhaii..berjaya or x..??


erkk..mcm xcukup kan gambar2 d atas ni...
banyak lagi gambar gediks aku ngan budak2 ni..tapi line plak menggediks dgn aku..mcm maw makan penampar gamaknya..aduhaiiii..well, kalau ada masa, kerajinan, kelapangan..aku try sambung upload lagi k!
jangan la nanges xdpt tinguk gambar gediks aku banyak2..hahahaah..line atau orang yang maw makan penampar nihh..??
 then, c u next time k...babaiii
anyongi kyesayo...tata 


nota bantal buchuk: guys...really tired wif all my routine now..make me crazy and make me going to die..ohmemjieee... sakit otak, sakit jiwa, sakit badan, sakit mata, sakit sakit sakit..hahaha...sapa cakap jadi cikgu prasekolah senang, meh sini..aku cili-cili, lada-lada & cabai cabai mulut dia...kalau senang jadi lah cikgu, gerenti puas hati...


nota bantal buchuk 1: kawan-kawan, mari beramal harini..tolong sedekahkan al-Fatihah buat teman saya yang kini jauh di mata namun dekat di hati, Norjehan Wahit...eyan, hampir 2 tahun ko pergi tinggalkan kami dengan kenangan yang membukit yang sememangnya manis dikenang kini..aku harap ko tenang di sana, amin...kami di sini sentiasa merindu mu biar ko suda tiada di depan mata kami..Salam ulang tahun kelahiran 29032011 dariku..sebak rasa dada bila mengenangkanmu, hampir menitis air mata keramat bila membaca setiap komen di fbmu..T.T 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...