blog background

01 March 2011

Pembunuh yang sakit hati bukan baik hati

Assalamualaikum :)


Annyonghaseyo =)....guys, i feel so upset right now...wea??











BerukBand.................................................aku bunuh jugak la ko ni....!!!!








banggang btol la...da berapa kali aku try download maklumat tuk asaimen ni tapi xdapat2..gara-gara si berukband yang memang fail dalam memberikan kerjasama...!
Taw kah ko wahai berukband yang aku da naik menyampah dengan perangai buruk ko ni....aigooooo...
ko kan memang buat gua panassssssssss..!





si tenet plak wat xtaw ngan service yang gila benggong niiiihhh
****** plak wat aku rasa macam maw tembak ngan senapang gajah..
bayar maw mahal tapi kelajuan tenet, haram..! memang hampehhh





aku menyampah taw kaaaaa????







marah ni marah ni....







next week da la maw submit asaimen nih....




sebelum aku naik HANTU...
baik ko beri kerjasama.....kalau tidak....
sah-sah ko akan aku bunuhhhhhh.....!!
be aware..!


till then, annyonghi kyesayo


nota bantal buchuk: guys, macam mana aku xmengamuk kan..aku bayar si berukband ni da la mahal..tapi line macam apa seja..bikin panas..! Pandai plak maw caj lebih-lebih tapi line memang memalukan...haishhhh..aigoooo..bikin wa sakit jiwa jak ni taw....!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...