blog background

21 March 2011

Selamat Berpraktikum Kawan-kawan.!

Assalamualaikum ;)

Anyonghaseyo...hye..! guys...juz short entry...for u're infomation, today is monday..haha..Hari ni 1st day praktikum..

Perasaan before praktikum = takut + cuak + gementar + nerves + blablabla

Perasaan 1st day praktikum = S.T.R.E.S.S......!!!!!!!!!!!!!!!!!


YES...I 'm a little stressed right now...


terasa COMEL wahai kau hencek stress..


harus tunjuk ekspresi mcm ni, bukti stress..!!





 blom sampai ke tahap ni lagi..




 bila sampai tahap tu jadila mcm ni..aduhaiiii







sejuk jiwa + hati kalau hari-hari tinguk wajah sebegini
hilang stress aku...!!


tapi yang buat aku makin stress + terbelit lidah bila maw sebut nama anak murid aku nih..aduhaiiiii

kalaulah nama biasa xpa...sekali namanya
AL Kadznie..iskqin...unik..i loike..!
ad azwanwell
adlish syukereez
celiaristica
mamp aku maw sebut...
ada lagi
kellyseanler...nasib baik bukan kingston kan..teehee
makhaiiih..lain kali bagi la nama anak tu pendek2 sket..
susah cikgunya maw panggil...nasib xterbelit lidah..




 ooklah..now, 11.00 pm..time to sleep...sleep well guys..biar mimpi buruk jangan hari esok yang buruk k...
anyongi kyeseyo =)



nota bantal buchuk : da dpt pensyarah pembimbing..ouh.! lagi stress...huhu...susahnya maw jadi cikgu...apalagi cikgu pra..sudah jatuh ditimpa tangga..tapi aku sudah jatuh tergelincir menimpa jalan...dem punya kasut..! nasib ko la..klu x, hanyut ke sungailah gamaknya kau..!! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...