blog background

25 April 2011

Keterlampauan kamu..!!!!!

Assalammualaikum =)

Anyonghaseyo...eotteohke jinaeseyo?? hopefully u guys have a great days...for sure, gila btol...lama jgk aku xconteng-conteng sini kan...haishhhh..maap le, hencek sibuk mmg le gitu...paksa awok ngadap dia je lately nih..huh! boringggggggggggggg...haha..

straight to the point la...tadi kan, aku cek la mukaBuku..news feed..Ya Rabbi..masya Allah...kenapa wall aku boleh tercemar dengan gambar adegen terlampau tuhh..haishhh..! budak-budak zaman sekarang perangai pelik...!! siap blh letak captions lagi....'' peduli laah apa urg ckp , yg pntgg kmii BAHAGIA" dengan lancangnya mulut aku boleh cakap...oiii..setan ko budak..!! bangga sangat ko post gambar kissing ko ngan BF ko d FB..ko xda hotak ka ha? bangga gila ko ya...ko xpergi sekolah ka? xbelajar hukum hakam ka? xda sivik langsung...!!

suka hati ko jak...keterlampauan kamu..!!! siyes mangkuk hayun punya budak...kalau aku xknl xpa la jgk..ni bdk kampung aku..BIKIN MALU SEJA KO..!!geram mak nyah...migrain terus..tp bgs jgk kan..tgk aku terus hupdate blog setelah sekian lama...curi masa senggang kejap...

Guys, please wish me luck for tommorow...esok aku ada ujian amali nyanyian subjek muzik...2 week to go for final exam n blablabla..aduhai..banyak keja, sibuk n merana...cukup for now...anyongi kyesayo..tata

muka xb'salah ke?

mulut lancang ka lancang kuning?huahuahua
 muka tido 1 jam lbh sja..slps kena observe...ouh.! praktikum, u're killing me...





nota bantal buchuk : sibuk sibuk sibuk....rindu rindu rindu....

1 comment:

Mrs Yaniee Nz said...

bebeh goodluck final xm.. aku br jak habis peperangan.. ko pnya turn lg... chaiiiyoooo k.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...