blog background

28 April 2011

Ketidaksabaran...Selamat tinggal pauka tebing langsat..!

Assalamualaikum =)

Anyonghaseyo...eotteohke jinaeseyo? aku makin hari makin maw gila ngadap keja yang xsudah2..hukhukhuk..nyampahsss...weiiii..guys.! teehee..ketidaksabaran..! Isnin kan cuti, so plan maw balik umah juz arround da corner..yeahhhhh...yesterday kan, my sista text me tanya...

"xmuli ka? ari 1 cuti kan...." 

lebih kurang gitu la bunyiknya..hehehe...aku terkesima jgk baca...sejak bila pula tanya2 aku balik ka tidak..selalu x..kalau semester break pun juz tanya bila balik, jam berapa, naik apa...ni weekend pla tnya..ka maw belanja aku nih..kahkaha..yala, 25th April tu my sista birthday..

"seangkil chuka hamnida.....seangkil chuka hamnida..seangkil chuka hamnida..seangkil chuka hamnida......."

tapi aku memangnya maw balik dis weekend pun sebab malas la maw jadi penunggu d hostel...boringggggg...! apa-apa pun SELAMAT TINGGAL PUAKA TEBING LANGSAT...*kan nama tempat ni bukit langsat..huahuahua huhuhuhu...


k, la...oleh sebab kelas jam 11 nanti..so, aku maw merehatkan mata dulu yang cuma tido 1 jam lebih seja....muntah muntah muntah muntah....huhuhu....anyongi kyesayo....babaiiiiii


nota bantal buchuk : 2 weeks lg final xm, tp blom get ready...mampossss.....tension tension tension 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...