blog background

18 January 2011

Selamat Ulang Tahun Sayang

Assalamualaikum :)








*google pic

Ni bukanlah entri kek, atau aku ada buka bisnies on9 kek ya..Tapi kalau aku jadi tauke kek...wow..! kayo den..!hehehe...Ini merupakan entri sempena ulang tahun kelahiran belog ku sayang yang pertama...Wahh..! suda setahun usiamu ya..cik belog mengucapkan SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG...*yuckkkk..geli mat aku..miahahha.xpa setaun sekali ja..;) cik belog mengharapkan belog ni bertahan dan berguna untuk tatapan umum.. Semoga kehadiranmu dalam arena blogging ni mampu menyumbangkan ilmu, idea mahupun nilai kehidupan yang bermanfaat bagi pembacanya... Cik belog berjanji akan membantumu untuk menghasilkan entri yang bermutu...*note


Selamat Ulang Tahun Sayang - Imran Ajmain

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu 


*google pic


Sebenarnya, tanggal 18hb Januari 2010 yang lalu cik belog dengan rendah hati telah membuat entri pertama di belog terchinta ni..Namun, belog ni suda lahir lebih awal dari entri yang di post.. Oleh kerana waktu tu, cik belog terlalu cetek pengetahuannya dalam arena blogging ni..maka di atas alasan tersebutlah tarikh lahir rasmi belog ni jatuh pada hari ni... Cik belog menganggapmu sabagai bayi pramatang..hahaha...Namun kerana semangat yang jitu, cik belog pun bertapa dan berguru dengan BFF nya, cik Lynn..hehe..thanks babe..!

 *ketara cik belog terlambat printScreen
maafkan ku td ada meeting..huhu


Apa-apa pun cik belog sangat menyayangimu wahai belog, kerana tanpamu siapa lah cik belog... miahahahaha... Walaupun cik belog xtaw sama ada atau xda orang yang membaca belog ni, tapi cik belog berpuas hati sebab dapat mencurahkan idea, masa, tenaga dan perasaan dalam entri-entri yang terhasil.. Kau tlah menunaikan impian cik belog untuk jadi seorang penulis, walaupun bukan penulis buku...biahahaha... Tapi cik belog dapat mempraktikkan skills penulisan sebelum menghasilkan buku yang sebenarnya.. ;)

Cik belog juga berjanji yang akan menuntut ilmu untuk upgrade lagi dirimu ya belog...lalalala... Walaupun cik belog semakin busy tapi cik belog akan usaha agar tidak malas untuk update ok sayang..*buweekkk ahahhaha...

hepi besday belog ku terChinta

wif a millions smile & love ;
Cik Belog


babaiiii u'olls


nota bantal buchuk: ni ntry khas buat belog so, sila jangan termuntah walaupun cik belog menggunakan ayat bunga Flower yang agak keterlaluan..miahahaha.. itu hanyalah atas dasar penghargaan aku buat belog aku ni yang sangat setia menerima segala luahan mahupun taip-an patah-patah ayat yang aku type..hahah So, wajar lah kan..setahun sekali jak ni..

2 comments:

Mrs Yaniee Nz said...

happy birthday to you.
happy birthday to you.
happy birthday to blog cik fatin.
happy birthday to you.

happyyyyyy birthday babe. hehehe ~ eh salah. blog comel ni.

wahh. ada namaku lg. heheheee. thankssssssss a lottt. tp tetapp blogmu lawa dr blogku jugaaa. hihihiii ~

Fatin Amalina said...

thanks babe...bru setaun jagung..mna blh lwn sifunya..hehehe

comel ka? haha..ni sja la yg mampu ku bt msa ni..simple sja..

msti..wajib tu nma mu di sbut babe sbb ko la, belog ni smpi jd mcm ni..klu nda..kehkeh..simple jak ni manada lawa..belogmu lg lawa bha..tp bru ku prsn kn, wrna belog kta sma suda..biru..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...