blog background

17 January 2011

Tolong ingatkan aku

Assalammualaikum ;)

ollaaaa readers..adakah pembaca ni..?? Kalau xda sekalipun ~ada ku kesahhh..??hehe.. Firstly, aku maw share yang weekend aku dis week, kababoommmm..yehaaa..Digambarkan dengan kata-kata ofkos lah besh.. Sebabnya, weekend ni makcik-makcik n aii, telah membuka panggung weekend bertempat di bilik aku n roomate D1**..haishhh..formal sungguh ayat aku ni..dushh..! Ok fine~ kitaorg tinguk cita Ngangkung *sabtu dan The cycle *ahad Komen : ngangkung tu, ok la..cita ada motif, nilai dan lawak jugak la...cuma xlawan HKLBR *hantu kak Limah Balik Rumah dan cita the cycle tuh mcm hampehh siot.. Dengan kata-kata lain, menyesal aku tingukkk...sungguh xbesh, xda penghujung n blablabla..T.T Buang masa..! demm

Ok, dis weekend jugak kami wat acara makan-makan bersempena dengan besday makcik ANDAM yang jatuh pada sabtu, 15hb Jan..hukhuk.. hepi besday  TAK sweet 22th my roomate a.k.a makcik andam...teehee ;) TUA SUDA OK, SILA SEDAR DIRI....hahaha.. Acara tu stat malam ari sabtu, makcik2 ->andam,siput,makmur,tauke tokek n aii, ibah, inna, bell & thres antara yg terlibat..Then, ahad pagi, we'olls makan-makan lagi.. Ni ada kek n dis for makcik-makcik event la..haha.. Besh la..*gambar blom diambil..maybe later la menempel di sini k..

Hari ni ada kuliah cam besa, but monday adalah hari yang membunuh...! ouh..! ofkos la malas maw bangun pagi, kelas 7.20 am sampailah 6.00 pm..WTFunfair..hukhuk.. Hari ni mr.sms bagi kami Takwim tuk dis year, sem 5 & 6..huhu..lets check out bebehhh.!

SEM 5

3 JAN-28 JAN ~ INTERAKSI

29 JAN-6 FEB ~ CUTI CNY

7 FEB- 11 MAC ~ INTERAKSI

12 MAC-20 MAC ~ CUTI PERTENGAHAN SEMESTER

21 MAC- 16 APRIL ~ PRAKTIKUM

18 APRIL -6 MEI ~ INTERAKSI

9 MEI-13 MEI ~ ULANG KAJI

16 MEI -26 MEI~ PEPERIKSAAN AKHIR

27 MEI-19 JUN ~ CUTI SEMESTER


SEM 6

20 JUN-26 OGOS ~ INTERAKSI

27 OGOS-4 SEPT ~ CUTI RAYA

5 SEP-21 OKT ~ INTERAKSI

22 OKT-30 OKT ~ DEPAVALI

31 OKT-4 NOV ~ ULANGKAJI

8 N0V-17 NOV ~ PEPERIKSAAN AKHIR

19 NOV - 3 JAN 2012 ~ CUTI SEMESTER

2012 = Final year...ouh..!sungguh xku sangka..aku membesar di sini selama 5 1/2 tahun..

Harus diakui yang aku agak tensi bila mengenangkan nasib yang akan melanda diri ni..hahaha..ngoks..! Satu assignment suda dpt, Pengurusan Prasekolah..ouh.! my mai. Mata mengantuk sampai maw tongkat mata dengan kayu mancis & terasa mata bengkak sebelah, sebab lambat tido semalam ditambah lagi dengan terapi mencuci mata dengan menonton KKKG *khabi kushi khabi gham ...hahaha..

so, tolong ingatkan aku untuk jadi rajin dan bersemangat..Behave ya..! tuntuan keja amatlah sadisss..ouh.! hope aii can du~it...chaiyoo babe..! gambatee


Hokey, time's up bebehh..hahaha...babaooiiii


nota bantal buchuk: gembira cuti CNY semakin menghampiri...yeahhh..! sangat mencintai cuti, ouh.! aii lap u bebehhh..hahaha..mode: getek..!!  (^_________________^) <---harus buat muka begini ya..!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...