blog background

11 January 2011

Cerita Selamat Malam Sayang

Assalammualaikum :)

Tiba-tiba mood untuk menerjah blog & membuat ntry picisan timbul di malam sepi..ouh.! Xda cita yang besh pon cuma ana mahu bilang sama ante yang ana rindu sama ana punya nephew si kembar...Y? opkos la der..bayangkan everdays masa semester break aritu, wa menghadap muka dorg, dan dorg menghadap muka wa..mestilah wa rindu..Apahal lu der, dalam hati ada taman der..->ouh.!sungguh mengarut di malam-malam buta ni *persoalannya, malam tu ada mata ka sampai ia pun buta..??

Xpa, cuma aku maw share ni..arini kan full a day..kuliah..Kelas dari pagi sampai petang..Aku bangga kerana aku begitu bersemangat..! *bukan lakonan semata-mata ya =.=" btol, wa xtipu..Aku arini dalam sejarah adalah orang pertama sampai ke kelas..wa yang buka pintu tuk lu der..ko ada..?? xda kan kan kan..haha..Lepas tuh, aku dengan lagak "shy-shy cats" *sebab bnyk meow-meow masa amali nyanyian kelas muzik tadi..hahaha..sebenarnya aku mulanya pilih lagu Dan sebenarnya by Yuna, tp memandangkan lagu itu lagu baru..so, xda dlm simpanan stok lagu my lec..Sebagai gantinya, aku pilihlah lagu Simbiosis by Ella...uwargghh..nanges aku tinguk balik rakaman lagu tuh..hahaha..lucu bai tahap babun 5 stars..! siyes doe, lawaksss...ooomemjieee ;) xpa, p'mulaan seja k..

ekceli, aku xpa maw cakap pun..saja..tiba-tiba mengidam maw conteng-conteng sini..so, i did it..!yeahhh..bangga ~.~" oklah guys, nanti kita story mori lagi panjang-panjang k..ana maw tidur shudah laaaa..oh.! for my lovely twins nephew, my 2nd sister children n my trio of my bro children...hugs n kiss from bukit langsat, keningau darul SYUKUR..kehkeh..ucu heart u babehhh..For my greates parents, anakanda puteri bongsumu teramat menyayangi bonda dan ayahanda berdua, buat my sibilings, u're great sis n bro to u're chumell's lil sister..hakhak..*bukan u're siblings, so shutUp..haha..to all my dearest BFF, u're my trully soulmates whereever u're go, i heart u to0...ouh.!sebelum meleleh kata-kata ni lebih jauh, adalah molek kiranya hamba berundur langkah dahulu..tuai padi antara masak, esok jangan layu-layuan..intai daku antara nampak esok JANGAN rindu-rinduan..miahahahaha...

SELAMAT MALAM SAYANG ;)
if u guys think, u're my SAYANG..so, i dont mind..
ia hanya sebagai kata-kata pemanis mulut yang lazat di dengar di malam hari
miahahahaha..x kna sue pon

babaiiiii u'olls, i heart u guys if u'olls heart me to0...*samdol punya ayat..aii tiru ja..jangan marah ya


nota bantal buchuk: Hepi besday 22th to miss PIJA(10/01)..hugs & kiss from me, muaxxxx..Congreats to all pemenang AJL25, xpecially to FAIZAL TAHIR...mantap for hanyut song..i m "speachess"..To my dearest BFF, miss LYN, i m always sukung u dr belakang babe for whut ever yg terbaik for u k..chaiyoo2 ;) ->mcm ucapan when u're got anugerah pla kan..ngoks.! Makcik-makcik, enjoy our days here at ipg k..! dont stress yeah..XOXO

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...