blog background

16 June 2010

Teringat kau yg bernama SAHABAT

salam n hye..*tetiba aku jd t'rajin m'update blog ni. Sawan ka?

xda la td tyme aku b'jln2, b'lari2 anak dlm MukaBuku td. Aku pun tetiba menaip dan m'search nma EYAN WAHIT *selalu jgk aku wat bnda ni.hukhuk. Otomatik aku jd sedih.huhu. ekceli, apa yg mendorong aku tuk buka MukaBuku milik 'dia' ni, gara2 aku layan lagu2 raya*tettt..ni influence cik 1y la ni dlm status dia.hukhuk. Klu yg tahu apa kaitan ngan raya2 msti faam kan. aku rindu ko yan..wlupn kta xdala t'lalu rapat smpi share2 rahsia, ko ttp sahabat dlm hati aku smpi bla2.

even kta jarang sms each other tp aku selalu ingat ko n semua kwn2 kta. Bagi aku, anda suma adalah antara harta yg aku ada yg bernilai selepas famili n diri aku sendiri. yan, aku msh ingat bla tiba2 ko hntr sms ngan aku, sms ttg frenship. aku appreciate*btol ka ejaan aku tuh.haha..even kta mmg jrg sgt sms after abis skolah. Pling2 pun kta b'bls sms bla hari2 spesial, cam raya, bufday etc.

skrg ni jia selalu jgk sms aku, kdg2 tu tnya sal study then b'pnjgn la jgk kmi b'bls sms smpi lbh dr 10 sms. Aku taw jia antara pling rapat ngan ko since msa kta still skolah lg kan. Kami suma rasa kehilangan slps ko "pergi". yan, selalu jgk bla aku jmpa mama ko d umah org kawen, aku nmpk muka dia sedih aku pun sedih jgk. Dia ekceli xknl aku ank sapa, tp dia taw aku kwn ngan ko. Dia ada jgk ckp tyme kmi braya d umah mu last year. Dia siap peluk kmi semua, aku rasa cam peluk mama aku sendiri.

yan, aku pling ingat tyme kta rmi2 p b'khemah tuk Kem Belia 2006, msa kta hmpir t'kantoi sbb naik bilik awal. smpi aku t'sasul2 ckp emergency jd egemency. Ko antara yg pling ktwa kuat. klu xslh aku jia ka yg suru ko jgn ktwa kuat, tkut kta jgn smpi kedapatan. hahahaha. aku msh ingat tu. Tiap kali aku ckp bnda lucu sbnrnya xlucu pun msti ko ktwa ngan cara ko ktwa sndri tuh.hehe..lucu jua cra mu ktwa tu yan kdg2.hehe

aku akan sentiasa ingat apa yg prnh aku, ko n semua kwn2 kta lalui spnjg tempoh kta b'kwn n b'skolah dulu.*anda suma adlh yg t'baek..!~~~ok la aku tamat kan ntry ni ngan lagu yg aku pasti suma org t'haru dgr bla btol2 m'hayatinya.


Pergi – Aizat

sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu

Hujan lebat mencurah kini
Bagaikan tiada henti
Kaulah laguku kau irama terindah
Tak lagi ku dengari

Kau pergi
Pergi

Sepi tanpa kata
Terdiam dan kaku tak daya kau ku lupa
Apa pun kata mereka
Biarkan kenangan berbunga di ranting usia

Hujan lebat mencurah kini
Bagaikan tiada henti
Kaulah laguku kau irama terindah
Tak lagi ku dengari

Kau pergi
Pergi

Hujan lebat mencurah kini
Bagaikan tiada henti
Kaulah laguku kau irama terindah
Tak lagi ku dengari

Kau pergi
Pergi
Kau pergi
Pergi
Pergi



THE END

nota bantal buchuk: Setiap insan akan kembali menemui pencipta-Nya apabila tiba masanya. xkn prnh t'cepat atau t'lambat. apa yg tinggal hanya kenangan yang mampu diingati berserta kerinduaan, hatta yg di bawa pula hanya amal kebaikan d dunia sebagai senjata dan bukti bertemu yg maha agung. AL-FATIHAH buatmu SAHABATKU~.~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...