blog background

18 June 2010

Nasi Campur

salam n hye

hohoho...apa kes ni? Ingat krismas ka.aduhai! xdala sja ja den kabo kan gitu. Nasi Campur? Apa kejadahnya ni? hahaha*ketawa jaat. tjuk ntry ni bkn totally sbb mknn ya, tp ibarat nasi campur yg b'campur2 kan kan kan. Aku ibaratkan ntry aku ni sama cam nasi campur tuh. ok ok ok. Kita negok menu apa ada ari ni k!

  1. Ari ni genap la setaun lesen P daku.hukhuk.. 18 Jun 2009, adalah antara tarikh t'penting aku dalam arena perlesanan nih..*gila ka? ingat lesen apa ha!kuikui... lg setaun lg aku akan dpt lesen penoh la kan kan kan
  2. Td aku bru d sms oleh Jia. Dia bwa a.k.a ajak aku g air terjun d kimanis *aku xpernah pg pun n aku xtaw d mnakah tmpt t'sebut oke! Tp agak malang bagi aku sbb aku still on duty lg as 'Babysitter a.k.a The Nanny' tuk my twins nephew until dis monday. Oh! agak kecewa gak haku. xpa la next tyme, InsyaAllah la kan.
  3. dapat mkn mangga td *besala, aku da mengidam tuk makan mangga since xm ari tuh. Tp mmndgkn aku agak b'pantang benda tuh tyme2 xm. huh! xdapet den nak nolongnyo.. Last2 dpt jgk mkn. syukur la. klu dak, kan kempunan.
  4. dpt mkn kek cokelat feree td. My neice, Ain yg dgn gigihnya m'bt kek t'sbt. Haku just tumpang sekaki sepayung.hahah. kejam kan kan kan. wlupn kek t'sbt mcm len mcm jak aku negok. No hal la. asal boleh d mkn n ia adalah kek cokelat ya!miahaha
  5. Dis semester break just tggl seminggu jak. hulaweiii..xsuka xsuka xsuka. Aku kan suka CUTI..haha. Tp ok la, skrg otak aku free cuma fizikal sja x free sbb wat part tyme jd babysitter xrasmi.huh!
  6. next week mo p antar bju tmpt tailor d beaufort. Jahitan dia mmg cun la. wa tell u! dia ni ekceli ex-mak andam my sis. tp dia terima jgk klu hntr bju tuk dijahit. Aku still berkira2 design apa yg aku mau bt. Aku hantar 2 pasang sja. Kira2 1psng mo wat bju kurung pahang n 1psng lg bju kurung moden, tp some part d bju tu aku mo ubah sikit2.hehehe *still dlm prncngn. Mmndgkn cuti tuk dis year pnya raya 2weeks so, aku mo tmbh 2-3 helai lg bju tuk raya. Tp yg readymade la. Over ka aku? xla. sbb? aku kan jrng2 wat bju so, xslh la aku mo bt byk sikit tuk raya ni. Besa bju raya aku sepasang or 2 psng sja. aku dok usha2 blogshop da ni. tp, mak aiiii rambang mata den negok. cun siot!hhaha
  7. Agak seram jgk bla memikirkn mo blik ip nnt. sbb? xm pnya result n kes suka suki blik awal. hoi! berani wat berani tanggung la kan. kata anak jantan..eh! silap. apa kejadahnya anak jantan plak da nni.haha. aku harap2 dpt la naikkn pointer!dushhh (~.~)"
  8. World cup? hukhuk..aku mmg mo tgk tp mmndgkn aku dlm situasi yg xmengizinkan. mmg xdpt la gwa nk kabor kan kat mika2 suma.huh! next week akan ku pastikn, aku msti watch it! sbnrnya dulu my sis yg bnyk influence aku ngan benda2 nih. dia selalu mnta kwnkn dia mo tgk pg2 buta.huh! tp xpa. i loike! haha. aku dulu penyokomg setia BRAZiL. mmg kecewa bla team dorg kalah d Berlin, klu xsilap tyme semi final ka.huh! ferust beb.. tp, now aku still ngan team BRAZIL plus German, Italy, Spain, England *wah! cam sokong semua haku nih!hahaha

wah! bnyk btol list menu aku ari ni. Ala, kan nasi campur. msti la bnyk pilihan kan kan kan.


nota bantal buchuk: maap la ya! haku mmg suka sgt m'campurkn bhsa n loghat. besa la smgt 1Malaysia kuat dlm diri aku. tp, aku bukan perosak bhsa ya!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...