blog background

15 May 2010

Gigi n Api

salam n haloo2x

hukhuk..skrg nih musim xm..huhuhu...sakit nya jiwa daku....rsa2 xsbr da mo cuti sem...apaloca...(haha..tetiba trdmk ainAF8 pla )kehkehkeh...luv ADAMAYA...nah..!! lg sawan ka..hehe..xda la..aku antara peminat drama ni..so, sedih gak bla da abis kan..tp xpa..happy ending..huhu,,len kali la aku wat entry khas sal ADAMAYA ni kay!!

skrg ni aku mo cita sal hari2 aku d IPG ni...cam besa full ngan aktvt..hukhukhuk...kalah2 ni mntri..hahahah...oke la....drpda aku stat merepek cam kerepek..bek layan gamba kan...ekceli aku xtaw mo mula dr mana bha entri ni..hahaha

1st - kursus kesihatan pergigian ( wajib ikut n lulus )

nurse sdg tnjk cara m'berus gg ngan btol

p'tndgn multimedia n RPH tuk pgjrn dlm kls
pmngnY KPLI BI..

Puan & Hencek Nurse tgh wat p'smbhn koir..
hahahaha...

2nd - Latihan Kebakaran (ala2 Fire Drill la)
demonstrasi 1

demonstrasi 2_api da marak

demonstrasi 3_tadaaaa...da padam pown api itew
tepuk2 tgn tuk cik Bomba ni..hehe

nota bantal buchuk: lalalalala...ada prob ngan new post...compose?? lari setting ka..?? mcm mna ni...?? sapa taw?? mo mnta tulung la ni gini..hukhuk

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...