blog background

11 May 2010

bayar hutang

salam n hye blog....ehehh

apa kaitan entri ni ngan tajuk d atas aaa..?? xtream jgk kan..bayar hutang ngan sapa pla..??hehe..xda la..ni mo byr hutang ngan blog..mo cita sal kjdian last week..rsa rugi klu tggl kngn sja tnpa ada bahan sejarahnya..haha..(ingat ni arkib negara..?) *hari ini dalam sejarah..huhuhu..nah kan!! merepek cam kerepek da aku..hukhukhuk...

ermmmmmmm...mna aku mo stat ni..ekceli, last week bnyk aktvt yg djlnkn yang ofkos la aku t'libatkan..hukhuk..agenda utama ofkoslah xm kan...MUET n Hubungan Etnik..ermm.oke la bek aku cita satu2..day by day..huahua

isnin ni xm muet la..aku xmo cita sal xm tuh..aku cuma mo cita sal apa jd smsa xm tuh sja..okla...aku ngan sorg membe aku ni mnta tolong sorg kwn..*batchmate..tolong antar p pusat xm tu la..then d sna..mcm ragam yg ko leh tgk oke...ada calon tua, dak sek, d rmi la..hukhuk..yg aku plg xblh blah ni..dorg ni slambe ja..xda feel mcm mo xm jak..haha..aku ngan membe aku tu 1 group la ngan seorg cikgu ni..guru besar oke..d nabawan..bnyk jgk cita kmi..dia cita mcm mna dulu dia ngajar..mcm mna klu d pedalaman ni..then plg aku xtahan ni..dia ajak aku posting kt tmpt dia..hukhuk

cikgu: klu posting..mnta la d nabawan..syiok bha sna..dkt sja..

aku: ala cikgu..5 taun da sni(keningau)..maw jgk blk tmpt sndri..
huhuhu T_T..aku bkn apa..maw jgk dkt ngan famili kan..(nntla cita sal posting nih..2 taun lg bru abis)

ari selasa- ni xm HE..punya la susah gila babing..hukhuk..ekceli, paper kmi len dr suma batchmate aku..sbb kmi ambl ari len kan..tp kaw2 la susuah..kbnykn soalah sal pelembangaan n ekonomi..gilo ko apo..xleh la aku mo kelentong kan..huahuahua

mls mo menaip la..layan gamba la pla..

kenduri ayam..

cpt wat wasiat wahai ayam..haha

say hi...

musim luruh d keningau

lepaking bwh pokok..??

overacting btol aku d sni ya..hukhuk

abaikan reaksi cik penulis ni ya..haha

sumpahh!! best gilerrr..huahua

nota bantal buchuk: hukhuk...nilah antara keseronokan duk area pedalaman..sure xda tmpt len oke..wlupn bnda kck..sure best gilaa..apa2 pun hidup msti enjoy k..bru la kta rsa nikmatnya..jgn asyik m'geluh itu dan ini...sure korg msti ckp duk pedlmn..??huhuhu...XMAW..!! klu aku...sure aku oke sja..hehe*yoka??lalalala

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...