blog background

19 May 2010

Paper ini membunuhku

salam n hye blog..

wahhh...ari ni setat xm..mcm gumbira pla aku..??.....nmpk title entry pun bole taw kan apa jd ngan paper pengurusan bilik darjah n tingkah laku ni..hukhukhuk...ya..ya..ya..paper ini membunuhku...wah..single t'baru slps CINTA INI MEMBUNUHKU...hahaha..bole ka..??yes!!merepek cam kerepek lazat.. d mkn begitu shja...lalala

apa yg aku bole gmbrkn msa jwb paper nih...?? kosong.....no idea...totolly zero...huhuhu..kejam..kejam..sakit ati pun ada..rsa2 cam maw koyak2 sja krts soalan tuh ok...ya..aku emo..haha...GERAGITAN BAH GIA...haha...dlm bhsa bruneinya....m'bari garagitan bah...haha..otak aku cam paper jam..gagal b'fungsi 100%....bla 40 minit sblm msa tamat bru otak aku ada respone yg +ve..oke..tupun slps d hentak d angin lalu...d geleng2 m'ikut irama "hesirey he"..d gelek2kan b'sma goyang gerudi inul...hahaha..hiperbola d sitew ye kwn2..haha..harap maap ini adlh siaran b'bayar..kehkehkeh..yey!! *kerepek kentang..

soalan dia..pnyalah susah gila babing...tahap gaban btol..*aku xtaw mkna spesifik gaban itew..men cilok sja..jnji nmpk cam xtream ya..huhuh...abis sja paper tuh..kami brmi2 pegi ke pekan untk meraikan kegagalan m'jwb ngan btol..hahabukn men lg order mcm2...


sotong msk sambal + rice

avacado juice (my fav)

sayap ayam

baby kailan

itew jgk merupakn tnda protes apb anda m'hdp menu yg sama ari2 d cafe... ayam..ayam..ayam..hukhuk...jgn t'kezut apb aku akn jd ayam...hahaha...ayam tambatan bkn ibu ayam atau yg sewktu dgnnya..hakhakhak.....huhuhu..b'balik kpd isu d ats ya macik2 pacik2 ka2 abg2 adek2....amatla kempunan bg m'dptkn A+....jgnkan A+, A kangkang pun t'lalu jauh..b'syukurlah klu lulus ya...dushhh!! okelah....mls maw cita pnjg2 wat haku skit mental sja....klu cita sal len..syiok la jgk kan....tgk muvie ka...p shopping2 ka..hehehe..one more thing..cuti sem ni maw tgk muvie 'LEGENDA BUDAK SETAN".....sapalah yg sudi temankn daku ya...???hish...kwn2..jum kta tgk ni muvie..cam besh sja..hukhuk....


nota bantal buchuk: alahai.....ada 4 more paper xm lg nih....straight pla jdual dia...next week akan lbh m'bunuh daku...huhuhu...maybe dlm tempoh tu blog ini akan b'habuk tanpa kabar brita.....hrp2 xdala penunggu gua ya..haha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...