blog background

16 April 2010

mesin masa DOREMON m'bantu CIKGI

salam n halo..halo

apa kes nih..?? hahaha..ekceli entry kali ni b'kaitn ngan kisah aku 2 mggu lalu yg xdpt d update d cni sbb kebusy'an melampau2...ingat lg ngan K yg aku cita entry dolu2 tuh...ha..ni ada kaitan la ngan entry kali..tp mmndgkn aku mls mo m'bebel n merepek cam kerepek..aku cita melalui gmbr2 spnjg kejadian t'sbut dan kejadian2 len m'gunakn teknologi cik DOREMON ya....hakhak..

 tyme amali boneka (kayu)
xcited btol dak preschool ni..smpi dok dpn skli dkt ngan pnts boneka niaaa..
aku ketaq tyme ni..nsb baek blkng tabir..huahua

ambl ksmptn b'gmbr ngan dak2 ni..
afta amali oke..!

chumell kan..??
dak ni bru 4 taun..tp dia ni blh buli dak len yg lbh tua dr dia..haha


trun aku wat set induksi
amali p'kmbgn kognitif knk2_sains
wat eksperimen sal rasa n lidah..huhuhu


khusyuk..!!
dak2 ni dgr ckp akuh n bg +ve respone..yay!!
tima ksh SAYANGku..buwekkk!!haha

sori..gmbr kurg jelas akibat gmbrghraperY ketaq ngok cikgi yg kurg grng.???
hahaaha

idely..
qiut kn dak nihh..

hazwan..
peace...bkn cikgi dia yg ajar ni kay..!!
own pose nih!!hahaha

eric
afta snap foto ja..trs dia mo ngok..then, he said "CUTE"
"O ya..ya..ya"..cikgi ambl ati..haha..mmg kiut pown anda..!!

hazwani n evelyn (btol ka ejaan itu)
cikgi lupa da nma dia..lbh kurg kot tuh..
anda b'dua pown kiut oke..!!

muka anda lg...hehe

safwan n nadzim(abg dak 4 taun d ats)
anda b'dua jgk chumell n pndi b'gaya..
cikgi sgt suka oke!!

kecuaian b'laku..!! KESALL..
gara2 xcited ambl gmbr ni...duit RM50 (xbnyk ka??) daku t'cicir n hilang...
kjadian d sdri bla mo byr d koperasi..aduhaiii..!! FATIN AMALINA..anda mmg CUAI oke!!

menelan ubat t'sbt slps m'alami sembelit kecil oke..!!
bla skit bru cri obat..huhuhuu

box ajaib daku..
isi d dlm..?? rahsia la weiii..wakaka

antara brg2 tu dekorasi bilik...theme..?? ofkos la hijau..plus pink tuk matchingkn
nntkn hsl air tgn daku,,hrp2 xburuk la...haha

my sis mms 2 weeks ago..
latest c kmbr yg botak suda...cam ank sholin pla..hahaha
uncu a.k.a usu miming love both of u...muahhhhh

out of topic...haha
cikgi ngada sket..cuba itu inner aja k..
my lec, mr.J said..muka aku ni muka KEIBUAN...n juz aku sorg sja ada muka t'sbt dlm kls..
then, he call me IBU...tang mna wajah keibuan tuh mr.J..aku xtaw pown...btol ka???hukhuk
but, aku dont mind la...my fwen said..tu 1 p'anugerahan..cet..!!cam mng dlm ABP ka apakah..haha

i m da CIKGI..??
mmg bi ko out la cikgi..kehkeh

nota bantal buchuk : mgkn t'prsn aku guna nma gantian cikgi...hhahaha..ada aku kesah?? k la smpi d cni luk entry kali nih..bnyk gmbr sja....suka ati cikgi la kan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...