blog background

22 April 2010

JUBLI PERAK : our bilik D111..lwtn kolej Kediaman & lepaking tyme

haloo...hye..alohaaa..

ari ni sgt best la aku rsakn...hari terbuka kolej kediaman(sbnrnya hostel jew)...yg m'bt aku ckp best ni sbb bilik kmi jd tumpuan..bkn stkt dak lelaki n pompuan...tp Timbalan Pengarah & rombongan beliaw oke!! siap d ambl gmbr lg (muka bru bngn akuh yg ofkos selekeh mekeh oke!)...warden kmi pun dtg siap ambl gmbr lg ya..haha..wah..aku bangga la..tp bkn riak ya...sja eksited bha..haha...dlm 25 thn sekali sja ada peluang mcm nih..plung lenY ofkos la p tgk bilik dak lelaki..alamak..!! punya la...hancus & yg adoo..blik senior yg pstinya..dak junior ni rajin sket kot..sbb blik dorg ni nice dan yg pntg cermin tingkap pun b'kilat ya..hahaha(mcm kalah pla akuh!!..)ok, b'balik p bilik dak senior a.k.a dak batchmate aku..wah..skali msk..aduhaii...mnyk wangi sebotol pun x cukup nk cover bau rokok anda ok..huhu..(ketara mereka bru sembur mnyk wangi t'sebut ya..haha)..tp ada jgk la yg xda bau t'sbt..tp most of blik dorg mmg bau t'sbt la...then yg lucunya..kmi ngan suka suki m'yerbu dan siap msk & beri komen m'jahanamkanmrka..haha..kejam pla bunyinya ya..hahaha....klu dak batchmate or junior tu aku rsa ok lg..ni blik senior pown kmi terjah(mcm melodi pla ni taw..)

dak senior yg xpernh b'tgur sapa pun turut d terjah sesuka suki ya...hahaha..mmg dasyat dan ganas anda ya wahai cikgi!!hahaha...25 thn sekali sja seumur idop ok..mna x t'lebeh eksited....tp most of bilik dorng ni bersih d dlm dia la..besa la bru nmaY bilk bujang dak leleki kan kbnyknY kosong xda p'hiasan..tp ok la...sesuai la tu ngan gelaran future cikgi ya...solute la..!! xda la blik pengotor yg mmg aku kompom xkn msk..ni suma slmt d msk..hehe..cuma aku lucu bla smpi bilik dak KPLI yg ofkos..kmi adlh senior anda ya wlupn anda lebeh tua.. tp kmi xberni lak mo msk..sbb ustaz2 bha itu (opsyen P'ddkn Islam)..hahaha..wlupn durg suh msk..MALU2 kucing aka shy2 cat pla kmi nih..hahaha...

mlm pla..kmi d suh tuk p ubh hiasan dewan..(again..!!)..lma tnggu yg len kmi p la gerai2..(dak IPG gak yg pnya)..best siot...ada tyngn movie lg siap ada LCD (mcm m'yalahgunakn harta aja kamoo..haha)...tgk la ADNAN SEMPIT (wlupn aku da tgk kan)...yg kmi wat ni cam dlm movie tu la....lepaking d gerai aka warung...(mna ada bnda tu klu ari2 besa kan..25 thn ok sekali..)...syiok bangett..ni keningau ok...pdlmn...keningau-kimanis-kk = 100km & keningau-tambunan-kk = 145km...klu jln rata..no hal la beb..ni banjaran croker bha itu....!!klu yg 1st tyme nek..ofkos kmu akn xited plus gerun,gayat, dan sgla rasa..bg kmi yg da besa turn nek nih..no feel da...tp aku gerenti 100%..view dia..subahanAllah..pnya la santek...aras plng tinggi d bnjrn tu kamoo akn nmpk bhgn laut & daratan yg t'bhgi...cam nmpk d peta topografi..haha..mmg best kaw2 la...

ok la..b'balik ke topic asal...view dr hostel dak lelaki ni mmg best la...sbb nmpk view keningau (mmndgkn ipg kmi t'ltk d ats bukit..bukit Langsat..mmg nmpk la view d bwh ) & kdg2 kmu leh tgk gunung kinabalu ya...xkh best itu..?? sejuk & m'hijau sja...tp mlgnya hoestel dak prmpn nih b'ada d tgh2 antra flat lec & blok2 len..mmg nmpk bngnan sja la gamaknya..huhuhu..bha...kmoo tgk la ni pics blik kmi dr sblm n slps kejadian....hahaha..

design ori aku..aku design tyme kls muzik..(mcm slh kls kan aku..haha)
sori En.Mait..xdgr apa cikgu ckp...
keburink"an melampau hingga t'hsl la design nih..
mmg buruk..aku taw la..haha

sebelum
selepas
fed up jgk mo bt ni..wlupn sticker..
tp dia bkn trs cam ni..mo smbg2 lg...daun tu mo tmpl satu2 ok..
mula2 tgk contoh..last2 suka suki aku jak tmpl jnji jd..


in progress ya..

gmbr pilihan..black n white

kesalahan ejaan..alamakkk!!
corenr..??

close up sket..

yay..!! siap pown..

tadaaa..full view..
corenr da jd corner ya..!!hehe

knock2 door..lalala

polka do..
apple green & pink theme

meja study akuh..??
wah..kemas gila..haha...lakonan semata2
mana prgiY mereka yg len...?
without cik saimen...indahY mejaKu


nota bantal buchuk : cik penulis akan m'upload gmbr2 len yg blom d gigi biru ngan cik rum8..hakhak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...