blog background

07 February 2012

Vanila Coklat

Assalamualaikum

Annyeonghaseyo..Lama xbuat entry kan..? busy? ermm..ya jugak..Tapi xlah busy sangat..boleh la since awal-awal musim praktikum ni kan..hehe.. Boring la cerita pasal praktkum kan sini.. Nanti-nanti la baru story-story.. Ermm. Ekceli aku plan mau buat entry pasal benda lain yang suda lama terpendam di sanubari kecilku...haha..Tapi memandangkan aku tengah eksited lepas tengok cerita Vanila Coklat minggu ni, so there u are..!!

Aku memang mengikuti la cerita ni walau ada terlepas beberapa episode..well, cerita ni about bercinta selepas berkahwin.. Aku rasa kalau yang mengikuti and tengok cerita ni mesti tau kan..? Bukan senang mau jadi senang, dan bukan susah mau jadi susah.. Bercinta selepas kawin ni sebanarnya indah, tapi banyak cabarannya.. Lebih-lebih lagi dalam cerita ni si Zara Aishah dan Amir ni bermusuh dan telah dijodohkan oleh parents both of them.. Memang kecoh lah jadinya.. More sinopsis here 




Sudah lah both of them ni nampak sweet gila even selalu bergaduh.. Apatah lagi episode minggu ni dorang dah declare perasan masing-masing..haha..Cute gila ok.! Rasa macam mau guling-guling ja depan tv tadi sebab rasa lucu, cute dan semua rasa lah..haha..over la tuh..!





Even aku xsuka c Izara Aishah ni berlakon dalam Saffiya, tapi dalam vanila coklat ni aku suka gila ngan dia..cute! Terus berangan mau bagi nama anak Izara..hahaha..over tau!

till then, anneyongi kyesayo..


nota bantal buchuk : hukhuk..gemersik kalbu final suda dis week..makin eksited tau cerita dia..besh! hehe.. huhu..besok balik sekolah jam 3..alahai..! jadi apa la besok ni d sekolah, xtau mau buat apa till 3pm..aiyaaaa..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...