blog background

26 February 2011

Kisah Terjatuh Cinta

Assalamualaikum ;)

Olla...what's up guys.? Sihat? *skema gila ayat itew..hehe Ekceli, aku maw buat ntry ni since last week lagi..tapi biasa la macam-macam masalah si mangkuk hayun ni...haha..line berukBand yang gila xsporting, line ipg yang gila lidut..ahuhaiiiii..! sakit jiwa dibuatnya...guys guys guys...itu bukan persoalannya di sini..


Kan ntry-ntry aku yang lepas gila meroyan cakap fall in love la segala siap sarang hea yo lagi...haha..Ekceli, aku bukanlah fall in love ngan siapa2 pun cuma aku fall in love ngan korean drama & pelakonnya sekali seja...Mesti korang da tinguk cita 'you are beautifull' kan..Gila ketinggalan aku ni...makcik-makcik said, "ko memang selalu ketinggalan..." Mak bukan apa nyah...minat tu memang minat ngan korea-korea ni, tapi bila bab tinguk drama yang 16 episod tu, 2 bulan baru abis...hahaha..punya sandi kann...Biasa lah, kalau aku ni mana sibuk maw facebook-ing lagi, blogging lagi, itu ini...huhuhu..menteri sumber internet la katakan..hehe..Apa x ambil masa maw abiskan satu drama..haishhhh...

Tapi kan kan kan, membanggakan jugak bila aku tinguk dis drama kurang dari 2 minggu boleh abis...Good starting kan..! Sebenarnya, drama ni da berulat dalam hard disk aku since tahun-tahun lepas...tapi macam xtergerak hati untuk tinguk..Tapi, one day ni aku tinguk la astro box office, sekali keluar OST drama ni..eh.! you are beautifull la...wahhhh..cam besh jak...Dengan berlari-lari anak ayam..aku pun p la on laptop then tinguk..hahaha...dramatik kan..?

Bermula lah kisah terjatuh cinta ngan drama tuh & pelakonnya sekali..aduhaiiiii...HENSAM nyerrrrrrrrrrrr....pitammm..!haha..Ekceli, xda la addict pon mulanya, tapi bila dengar dia nyanyi, oh mak haiii..! punya sedap didengar..2 kali jatuh cinta......hehe....Mula la download & simpan dalam mp3..hari-hari dengar boleh hafal okkkk.. Mula la si makcik-makcik jeles ngan aku siap cakap "alaaa..bekas-bekas kami tu...".."ko memang ketinggalannn..kesiannn.." "tula ko..orang suh tinguk..xmaw.."..hahaha...syiok kamu ngutuk aku kan makcik....xpa yang penting aku peminat sejati yang siap boleh jadi stalker oke.! lalaalalla...addict gila ngan si Jang Guen Suk..ouh.! my oppa...sarang hea yo...*see..! betapa addictnya aku...


ok la, daripada korang meraung baca bebalan seorang addicted & si stalker comel...ada baiknya korang cuci mata tinguk si hero & si heroin pujaan hati aku ni kan,....hahaha..xbole blah ayat aku kannn....







 ouhmemjieeee...buat gue gila nih...haha

kiut...jeng jeng jeng


dibuli...=)











Hwang Tae Kyung, Kang Shin Woo & Jeremy


love ur voice...;)






ouh..! =)






















 si addicted tersebut...
M.U.L.A.U..hahaha



ouhmemjieee....suka la....hahaha..Ekceli i really love dis korean drama...make me out of the box & addicted tahap stalker comel...hahahaha...makcik-makcik, please dont be jelesy k...! aii taw korang mesti jeles ni..hahahahaha...siap lepas ni kena tembak guna senapang gajah..hukhukhuk..lariiiiiiiiiiiii ;)


k babaiiiiiii's babass...hahahaha


nota bantal buchuk: siapa perasan d side bar ada gambar my oppa angkat kening tinggi-tinggi..hahaha...suka3x...guys, perasan xheader da tukar...percubaan seja tuh sebab baru boleh edit-edit..hehe...sekarang ni aii da abis tinguk Marry me Mary! seminggu seja da abis...banggaaaaa..! dalam sana pun my oppa belakon n lagu2 dia beshhh...Sejak terlalu addict ngan korean drama ni sampai terabai kegilaan membaca novel..ouh..! kesal....xpa maw atur schedule ni taw...huahua

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...