blog background

11 August 2012

My Precious 10 Ogos every year

Assalamualaikum

Anneyonghaseyo... erkk..Awkward pula...hehehe.. Apa tidaknya, lama suda tidak post apa-apa di belog kesayangan jantung hatiku ni..chewahh..sebelum panjang berjela-jela... Salam Ramadhan Kareem buat muslimin dan muslimat di seluruh dunia..Walaupun kita suda berada di penghujung kan.. Cakap pasal penghujung ni, tinggal beberapa hari lagi kita akan berhari raya kan, namun yang paling penting disebaliknya adalah tidak lama lagi daku akan pulang ke rumah dan berhari raya..hehe..ni pun da semangat menaip sambil dengar lagu-lagu raya.. Akan tetapi, bila terfikirkan assignment yang berlambak menuntut perhatian dan tarikh submit pun selepas raya, rasa macam berpinar-pinar juga ni..huh! Lagi satu persiapan raya aku tahun ni ala kadar saja, ermm...macam ada ngan tiada pula..sedih! Lain lah yang dapat bonus tu kan..huhu..Sabar wahai hati... InsyaAllah tahun depan turn aku pun akan sampai kan..jeng3x.. Bila cakap pasal tu, tinggal beberapa bulan lagi aku akan meninggalkan tahap kehidupan sebagai seorang student, trainee dll.. September-October-November...Ada la dalam 3 bulan cenggitu kan..


Eh! Panjang pula mukhadimah ni...Nampak sangat lepas gian lama tidak update belog kan..hahaha!

Ekceli, tujuan sebenar aku update ni mesti la berkaitan dengan tarikh keramat dalam hidup aku kan 10 Ogos setiap tahun.. Kenapa? Tanya lagi kan..huhu..Sebenarnya, orang yang perlu dihargai pada 10 Ogos ni adalah mama dan bapa aku kan yang bersusah payah kerana aku... Melahirkan dan membesarkan... U are really awesome mama dan bapa!



Special Thanks dedicate to all my Friend here at IPG..
Kumawo chingu ya..
sebenarnya cupcake ni ada 6 pcs, tapi dua ni tuan birthday yang empunya..teehee


Ermm..sebenarnya aku clueless juga bila cupcakes ni muncul kan..hehe..tidak disangka-sangka.. Apa-apa pun terima kasih daku ucapkan buat kalian.. ekceli, aku tidak rasa apa-apa bila 10 Ogos ni muncul, sebab rasa mau beraya dan balik umah lebih menebal dalam diri..kehkehkeh..


Totally awkward la...k blah aaa..hahah...Anneyongi kyesayo


Nota bantal Buchuk : Kaw-kaw blur...Ini akibat lama tidak update belog kan.. caca marba segalanya.. Terima Kasih juga buat semua yang wish birthday thru sms, fb-ing & mulut..haha.......Salam Eid Mubarak in advance ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...