blog background

03 August 2011

Calon Gagal..sungguh terkilan.!

Assalamualaikum =)

Annyeonghaseyo....chukae..tahniah..kerna u did it..huh..!

Cukup terkilan..Maap belog..cik belog terpaksa meluah di sini selepas menitisnya air mata jantan ..haha..apakah? malu jgk la ternangis tadi..hukhuk..ini semua kerana sebaris ayat power arini...

" Macam mana lah ni...GAGAL la ni....."

U're really make me feel STUPID....huahuha...bangga..! everything did u said, i never take it as sebagai menjatuhkan..tapi kata-kata anda tadi amat-amat menyakitkan telinga dan melukakan hati..ayat maw power ja.. Dari awal menahan mata yang nyata telah berkaca-kaca mendengar ayat itu... Anda menyalahkan cik belog kerana beberapa butir nasi yang jatuh ke lantai tanpa bertanya alasan yang kukuh...arghhhh...macam-macam ayat yang ternyata masih boleh diterima as penambahbaikan..ok fine.! i accept it..tapi tidak bolehkah menggunakan kata-kata yang lebih berhemah yang tidak mengundang keterkilanan hati..?? ouh.! saya amat terkilan, patah hati dan patah semangat..

Kata-kata sedemikian seolah-olah aku langsung tidak membuat apa-apa dan sesuatu yang tidak disertai usaha...Seolah-olah aku tidak terlalu bersungguh-sungguh untuk mendapatkan yang terbaik...huh...! so, now on...aku suda tidak kisah anda maw bagi C ka, even menggagalkan aku sekalipun...up to you la...i dont care..! markah di tangan anda..hak anda....silakan....


till then, babaiii....annyeongi kyesayo...

nota bantal buchuk : tido + makan = stressfree...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...