blog background

25 September 2011

Restock Raya : Terjah dan Jelajah

Assalamualaikum

Annyeonghaseyo...hai belog..ok, straight to da point..Malas mau buat mukhadimah panjang berjela.. Ekceli, entry ni special raya walaupun raya da mau abis..but raya tetap raya.. *apakah??haha.. Kan entry sebelum ni aku da cerita sal raya sakan aku, so now aku mau cer cite sal terjah menerjah..Bukan terjah dalam melodi tu, tapi ni terjah yang membawa kekenyangan..haha.. Aku sebenarnya da pack-an semua kisah terjah ni dalam satu bakul saja...senang, jimat dan cermat..kekeke..mengarut =.=" 

Sesi penjelajahan dan terjah menerjah ni bermula pada 10 sept-rumate aku punya open house, 11 sept-kembar nama aku open house, 14 sept-merdeka raya (ipg event), 23 sept- our ayahanda a.k.a tutor (en.sms) dan beberapa kish menyelit sepanjang kembara di tanah gersang..haha..aku memang suka prefer gambar sebab sonang aa..ok, let's check out.!


Ahjumma open house

wif preschooler - senior & junior


wif cik pe'- makcik tauke tokek..haha

 us


 kiut
i mean, yang baju peach tu..haha




Fhatin Alyaa open house

hostelku sayang..lalala


 kekenyangan & kepedasan



tangga oh tangga 



sengal.! (*___*)"




 merdeka raya


before



tradisi..sopan::ayu--->la sangat


makan-time


 wif makcik-makcik...saranghae uri ahjumma




ayahanda open house

 sibuk mau bercakap..jadilah gambar macam tu..haha




 one of the "gila-gila" photoshoot in front our ayahanda house..
but cukup lah sekeping ni, nanti korang mrnyampah plak kanss...haha..
tau takpe 


girlicious except the only guy wearing red t-shirt just like that curtain..haha



2 keping aku letak..puas hati.!kekeke




 berakhir suda Raya sakan yang juga sudah di restock..
ekceli, a lot of picture but cukup la..nanti muntah plak..hehe 








t e a s e r
  
 where GPS going..??
next....!
haha 




till then, babaiii...anyeongi kyesayo



Nota bantal Buchuk : fallen love with oh.!my school..lawaks..! da abis baca Andai itu takdir-Nya by Siti Rosmizah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...